Kategorie

Promocje

Producenci

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:


Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o ilości dostępnych produktów, możesz też zobaczyć komunikat :

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać. Przejdź do zakładki Kontakt
  • Ostatnie egzemplarze – ostatnie sztuki danego towaru. Potrzebujesz większej ilości? Skontaktuj się z nami. Przejdz do zakładki Kontakt


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, fakturach itp.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Szybkość realizacji zamówień jest dla nas bardzo ważna. Dołożymy wszelkich starań, aby towar wysłać najpóźniej następnego dnia roboczego.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z wybranej formy płatności (musimy poczekać na potwierdzenie wpłaty), podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień


Jakie występują formy dostawy?

Możesz wybrać jedną z poniższych form dostawy:

  • firma kurierska,
  • paczkomaty,
  • odbiór osobisty.
  • mała paczka InPost do 2kg

» szczegółowy opis form dostawy


Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

» szczegółowy cennik dostaw


Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • szybkie płatności PayU,
  • płatność za pobraniem,
  • gotówka (przy odbiorze osobistym).

» szczegółowy opis form płatności


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w:

1.Naszym sklepie w Iławie pod adresem:

ul. Tadeusza Kościuszki 3/6A

14-200 Iława

2. Punkcie odbioru osobistego w Ostródzie znajdującym się pod adresem:

Sklep Prohibicja

ul. Wyspiańskiego 2

14-100 Ostróda

Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.


Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku zakupów przy finalizacji zamówienia, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty otrzymasz fakturę VAT. Jeżeli prowadzisz firme, pamiętaj o podaniu prawidłowego numeru NIP przy rejstracji lub uzupełnieniu go w swoich danych. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data przyjęcia płatności Twojego zamówienia.

Faktura będzie również dostępna do pobrania w formacie PDF w historii Twoich zamówień.


Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - przejdź do zakładki Kontakt.


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - przejdź do zakładki Kontakt


Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.


Jak wybrać właściwy tusz lub toner do mojej drukarki?

Odnalezienie właściwego tuszu lub tonera jest w naszym sklepie bardzo proste. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik jak to zrobić.

Jeśli nie jesteś pewien czy kupujesz właściwy tusz lub toner, nie możesz znależć tuszu/tonera dla swojej drukarki - przejdź do zakładki Kontakt. Nasi doradcy są do Twojej dyspozycji.

» zobacz nasz poradnik


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami - przejdź do zakładki Kontakt.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej.

» szczegółowa procedura reklamacji


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów